EXTRA 10% NA POWITANIE

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

×

Wymiana i zwroty

Zwrot

Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość na podstawie art. 27. Prawa Konsumenckiego. Termin odstąpienia wynosi 14 dni licząc od daty otrzymania produktu. Dla zachowania terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.

Dla Państwa wygody udostępniamy formularz online, który można łatwo uzupełnić i wysłać do nas. Kopia wysłanego formularza trafi również na Państwa adres e-mailowy. O ile nie stanowi to problemu, dla usprawnienia procedury zwrotu, prosimy również o jego wydrukowanie i dołączenie do przesyłki.

 

KLIKNIJ TUTAJ

 

Paczkę prosimy skierować na adres:

Royal Point Sp. z o.o.

ul. Młyńska 4

44-100 Gliwice 

Konsument ma obowiązek zwrócić produkt do 14 dni od wysłania sprzedającemu oświadczenia. Wiążąca jest data nadania przesyłki. Wysyłka odbywa się na koszt Kupującego (sklep refunduje koszty zwrotu 15 zł - dowiedz się więcej o warunkach).

Sklep dokona zwrotu należności niezwłocznie, nie później niż do 14 dni.

 

Wymiana 

Klient ma możliwość wymiany zakupionego produktu do 14 dni od jego otrzymania. W tym celu udostępniamy Państwu wygodny formularz online. Prosimy o jego wypełnienie i wysłanie do nas. Kopia wysłanego formularza trafi również na Państwa adres e-mailowy. Mile widziane będzie również dołączenie do przesyłki wersji papierowej.

 

KLIKNIJ TUTAJ

 

Paczkę prosimy skierować na adres:

Royal Point Sp. z o.o.

ul. Młyńska 4

44-100 Gliwice 

Prosimy o dopisanie na formularzu na jaki produkt ma nastąpić wymiana. Jeżeli produkt będzie dostępny w naszej ofercie, wymiana dokonana zostanie niezwłocznie.